جلسه ی هفتگی شورای مردمی یزدی های مرکز دیشب با حضور سی تن از  اعضای شورای مرکزی که از شخصیتهای معتمد از شوراهای شهرستانهای استان یزد مقیم تهران میباشند تشکیل و پیرامون مسایل مورد نظر بحث و بررسی شد. در جلسه ی اخیر که اعضای هیات مدیره بنیاد اندیشه و احسان توحید هم حضور داشتند به نقش سازمانهای مردم نهاد در ایجاد سرمایه های اجتماعی و ارتقای آن تاکید و آن رو به عنوان یکی از مولفه های مهم در سعادت کشور و استان نام برده شد.

رضا دستجردی دبیر اجرایی شورای مردمی یزدی های مرکز با علام این خبر افزود  در این جلسه پس از استماع صحبتهای مهندس تشکری رییس شورای اسلامی شهر بافق در خصوص مشکلات اخیر این شهرستان در خصوص سنگ آهن بحث و مذاکره بعمل آمد مهندس فرهمند عضو شورای مرکزی شمیم  که قبلا نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی بوده است ضمن ارایه سابقه مطالبات مردمی در این خصوص پیشنهاداتی ارایه کرد.

دکتر برخورداری بافقی ریاست دانشگاه علم و صنعت ایران و عضو شورای مرکزی شمیم نیز با توجه به اشراف بر مسایل بافق توضیحاتی ارایه کرد. مهندس اولیا نیز در این جلسه ضمن بحث و تباذل نظر خواستار بررسی دقیق و کارشناسانه ی مساله شد.

همچنین در این جلسه دکتر فاطمی عقدا مهندس جواهری تفتی دکتر فلاح تفتی مهندس رحیمی زارچی مهندس سید علیمحمد کلانتری و... نظرات و پیشنهادات خویش را ارایه کردند. در پایان جمع حاضر خواستار تشکیل کمیته ای با حضور نمایندگانی از مسولان محلی شورای مردمی یزدی های مرکز نمایندگان مجلس استان و استاندار محترم برای ارایه راه حلی منصفانه شدند.
دبیر شورای مردمی یزدی های مرکز افزود  در این جلسه همچنین جمع به درد دل یکی از کارآفرینان برجسته کشور نشسته و زمینه های همکاری و جذب سرمایه به استان را مورد بررسی قردادند. هومن زنگنه که در سطح کشور در  حوزه سنگهای قیمتی منشا خدمات ارزنده ای بوده است ضمن بیان موقعیت خوب استان یزد آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در این زمینه اعلام نمودند










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا